Cum cumpar?

Cum plasez o comanda?

Odata ce ai gasit un produs care iti place, trebuie sa selectezi marimea si culoarea potrivita si sa apesi butonul de „Adauga in cos”. Daca nu esti sigura ce marime ti se potriveste, nu ezita sa consulti „Ghidul marimilor„. La finalizarea cumparaturilor, va trebui sa apesi butonul de „Plaseaza comanda” situat in partea de sus dreapta a siteului. Daca te-ai razgandit asupra caracteristicilor produsului, poti sa le modifici, chiar si la acest pas, poti actualiza cantitatea si poti chiar si elimina produsele din cosul de cumparaturi. Odata ce ai plasat comanda, noi ti-o vom livra in maxim 3 zile lucratoare prin curierat rapid.

Trebuie sa imi creez cont pentru a comanda?

Nu este obligatoriu sa iti creezi un cont pentru a comanda, insa, oata cu creerea acestuia detaliile referitoare la facturare, precum si la livrare sunt salvate, iar data viitoare cand vei vrea sa comanzi de pe site, nu vei mai fi nevoita sa le introduci din nou.  In plus, vei avea acces la newslettere continand oferte speciale sau cupoane de reducere pentru comenzi viitoare.Daca ti-ai schimbat adresa de livrare, nu iti fa griji, o vei putea modifica pentru urmatoarea comanda din „Contul meu”.

Pot modifica comanda?

Inainte de a plasa comanda, poti face orice fel de modificari, asupra cantitatii sau a caracteristicilor produselor selectate. Odata cu plasarea comenzii, ne poti notifica prin e-mail la adresa office@selfishfashion.ro referitor la orice modificare dorita, in maxim 12 ore.

Pot anula comanda?

Comanda poate fi anulata doar prin notificarea prin e-mail la adresa office@selfishfashion.ro, in termen de maxim 12 ore de la plasarea comenzii

Cum ajung produsele la mine?

Odata cu plasarea comenzii, produsele iti vor fi livrate prin curierat rapid in termen de 3 zile lucratoare, cu exceptia situatiilor in care, din motive obiective (conditii meteorologice, sarbatori legale etc) acest lucru nu este posibil. Daca te confrunti cu o asemenea situatie ne poti notifica in scris la adresa office@selfishfashion.ro, iar noi vom incerca sa remediem situatia in cel mai scurt timp.

Cum platesc produsele?

Plata se face ramburs prin firma de curierat. Vei plati doar la momentul livrarii produselor la tine acasa.

Ce fac daca nu mi-au sosit toate produsele?

Te rugam sa ne comunici situatia pe adresa de email office@selfishfashion.ro, iar noi  iti vom livra produsele lipsa fara costuri suplimentare.

Ce fac daca am gresit masura?

Produsele comandate, care nu iti vin pot fi inlocuite cu unele cu masura potrivita, prin notificarea in scris pe adresa office@selfishfashion.ro. Tu ne vei trimite noua produsele cu marimea incorecta, iar noi ti le vom trimite pe cele bune. In acest caz insa, va trebui sa suporti tu costurile pentru firma de curierat. Pentru mai multe detalii, poti consulta pagina de Livrare si retur.

Pot returna un produs?

Conform legislatiei romane, ai dreptul de a returna un produs, in termen de maxim 14 zile lucratoare din momentul achizitionarii. Pentru mai multe detalii, consulta pagina de Livrare si retur

 

Spor la shopping!